Netflix nu a reușit atragă în primul trimestru al anului atâția abonați câți și-a propus, dar se pregătește să depășească pragul de 100 de milioane de abonați în trimestrul următor.
Obiectivul Netflix pentru primul trimestru al acestui an era să ajungă la 99 de milioane de abonați, cu 1,5 milioane de abonați noi în Statele Unite și 3,7 milioane de abonați în restul lumii.
În schimb, compania a atras în trimestrul unu 1,42 de milioane de americani și 3,53 milioane de abonați din restul țărilor în care serviciul este disponibil.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu toate astea, compania se pregătește pentru depășirea pragului de 100 de milioane de abonați în trimestrul doi, când prevede că va atrage 600.000 de americani și aproximativ 2,6 milioane de abonați din restul lumii. Dacă previziunea se va adeveri, Netflix ar ajunge la 102 de milioane de abonați.
Reprezentanții companiei au anunțat că Netflix va investi anul acesta 1 miliard de dolari în marketing. O mare parte din această sumă va merge în advertising programatic, compania dorind să ajungă la un număr mare de utilizatori cu reclame individuale afișate la momentul potrivit.
În urma raportului financiar, care a dus la o scădere cu 3% a valorii acțiunilor, cei de la Netflix au făcut public faptul că anul acesta filmele proprii vor ajunge și în cinematografe. Însă, acest lucru se va întâmpla abia după ce abonații vor avea acces la filmele respective.
Întreaga strategie editorială Netflix, care include producția și disponibilitatea, gravitează, cum este și normal, în jurul abonaților. Compania vrea să se asigure că abonații vor primi conținutul pe care-l preferă și vor fi primii care-l vor putea viziona.
Unul din primele filme originale Netflix care va ajunge în cinematografe va fi Bright, cu Will Smith, care urmează să fie lansat în decembrie.