Prada își bazează revirimentul pe comerțul online în urma scăderilor masive de profit
Prada are în plan renunțarea la mai multe locații fizice și includerea întregului stoc în magazinul online. Strategia generală întreprinsă include și investiții importante în publicitate online. Compania a adoptat relativ greu e-commerce, astfel că acum este nevoită să se adapteze, susține Glossy.co.
Studiu Sumo Heavy Industries despre cum influențează social media vânzările
Conform studiului, un sfert din utilizatorii de rețele sociale caută informații despre produse în social media. Jumătate din participanții la studiu declară că deciziile lor de cumpărare sunt influențate de social media. În plus, 55% dintre cei care au făcut cumpărături folosind chatbots au declarat că o vor face din nou, anunță Adweek.
Snapchat adaugă un filtru geografic pentru monitorizarea cumpărăturilor offline
Conform Mashable, Snap to Store este un geofiltru sponsorizat prin care advertiserii online pot monitoriza modul în care Snapchat influențează cumpărăturile în magazine fizice. Filtrul este folosit pe bază de trial de Paramount, Wendy’s și 7-Eleven.
Resellerul californian de biciclete Mike’s Bikes conectează locațiile sale fizice cu o aplicație mobile
Retailerul a adoptat aplicația Zinc în urmă cu doi ani. Prin această integrare angajații din cele 12 magazine ale companiei au la dispoziție un canal prin care pot colabora legat de orice aspect al afacerii, de la reparații de biciclete la prezența în stoc a anumitor modele, susțin cei de la stores.org.
Studiu NRF: De ce ezită consumatorii să cumpere online
Conform studiului, consumatorii ezită deoarece nu au încredere să cumpere online, neîncrederea constituind cea mai mare piedică pentru creșterea comerțului online și conversiilor. NRF a explorat și soluțiile pe care le pot aplica magazinele online. Printre acestea se numără: procesarea cât mai fluentă a comenzilor, dovada socială, oferirea de plusvaloare, transparența și personalizarea.
Retailerul online de costume la comandă Indochino își bazează creșterea pe locații fizice
Bloomberg anunță că Indochino are în plan adăugarea a 10 showroom-uri și construcția a peste 100 de magazine fizice până în 2022. Brandul se poziționează ca politică de preț pe zona entry-level. Compania a diversificat anul trecut materialele disponibile pentru costume de la 50 la 300 de opțiuni.
Ahold Delhaize, compania-părinte a Mega Image, a înregistrat anul trecut o creștere de 27% a vânzărilor online
Dick Boer, CEO: Creșterea s-a datorat mai multor factori, printre care fuziunea dintre Ahold și Delhaize și inițiativa Better Together, centrată pe personalizare, convenience și alte trenduri ale pieței. Compania țintește dublarea vânzărilor online în următorii trei ani, conform progressivegrocer.com.
Studiu TTPM.com: Producătorii de jucării s-au concentrat pe figurine care pot încăpea în coșulețe și în ouă de Paști
Păpușile Barbie și mini-figurinele sunt printre vedetele sezonului, alături de dulciuri, conform celor de la Bloomberg. Marii retaileri americani au mai multe oferte offline și online: Target vinde mini-păpuși Barbie și puști Nerf, CVS vinde Play-Doh iar Walgreens a optat pentru figurine Hello Kitty.
Material realizat împreună cu ecomnews.ro