Compania NBCUNiversal, deținută de grupul Comcast, a investit 500 de milioane de dolari în Snap Inc, proprietarul aplicației Snapchat, potrivit unor documente dezvăluite vineri, care confirmă intenția studioului hollywoodian de a își stimula dezvoltarea în sectorul digital, în contextul în care tot mai mulți spectatori au migrat în spațiul online pentru a își vizualiza conținuturile preferate, informează Reuters.
La fel ca alte companii media tradiționale din Statele Unite, NBCUniversal investește tot mai mult în conținuturi digitale. În ultimele 18 luni, compania americană a investit 400 de milioane de dolari în site-ul BuzzFeed și 200 de milioane de dolari în Vox Media, publisherul site-urilor de știri The Verge și Recode, scrie News.ro.
Cea mai recentă investiție a NBCUniversal a fost făcută ca parte a ofertei publice inițiale a grupului Snap Inc, de 3,4 miliarde de dolari, a precizat Steve Burke, directorul executiv al studioului hollywoodian, într-un e-mail transmis angajaților grupului.
Investiția făcută în Snapchat reprezintă o idee foarte bună, ținând cont de faptul că această aplicație reprezintă o platformă de marketing pentru creatorii de programe și o modalitate prin care marile studiouri se pot adresa adolescenților, a spus Brian Wieser, analist al companiei Pivotal Research.
CITEȘTE ȘI Averea unui important om de afaceri român, executată silit într-o licitație cu preț de pornire record: 43 milioane euroNBCUniversal a lansat deja programe de entertainment precum ”The Voice”, ”Saturday Night Live” și ”The Rundown” pe aplicația Snapchat și va anunța alte conținuturi - pe aceeași aplicație - în săptămânile următoare.
Aplicația multimedia Snapchat, care are peste 100 de milioane de utilizatori, este cunoscută pentru faptul că șterge automat conținutul publicat, după 24 de ore.