Facebook ar putea lansa, în sfârșit, butonul “dislike”, dar acesta ar urma să fie disponibil în aplicația Messenger, nu în cadrul rețelei sociale Facebook.
Compania condusă de Mark Zuckerberg testează în prezent o funcție nouă în aplicația Facebook Messenger. Este vorba de butoanele de reacții, cu care utilizatorii s-au obișnuit deja din Facebook. Acestea sunt disponibile în cadrul rețelei sociale din februarie 2016.
Reacțiile din Facebook Messenger arată și sunt folosite la fel ca pe Facebook, fiind o modalitate de exprimare a aprecierii conținutului prin intermediul emoji-urilor. Doar că, în plus față de Facebook, aici există și un buton de dislike - pentru dezaprobarea unui anumit mesaj.
CITEȘTE ȘI Spotify are 50 de milioane de abonați plătitoriNoua facilitate este testată în prezent pe un număr restrâns de conturi ale utilizatorilor de Facebook Messenger și nu are o dată oficială de lansare.
Conform oficialilor companiei, butonul de dislike din Facebook Messenger nu este menit să realizeze funcția la care utilizatorii s-ar aștepta, ci, mai degrabă, de a reprezenta o formă scurtă și rapidă de a spune nu.