Compania cunoscută până demult drept Facebook, Meta, ar putea construi magazine fizice, în care să prezinte experiențe și să vândă produse.
Conform unor surse anonime, citate de The New York Times, Meta are planuri pentru dezvoltarea unei rețele proprii de magazine fizice, planuri care datează încă de când compania se numea Facebook.
Rețeaua ar trebui să înceapă cu magazine în orașele importante din Statele Unite, urmând ca alte magazine să fie construite și operate și în alte țări.
CITEȘTE ȘI Alphabet vrea să descopere medicamente noi folosind AI-ulDocumentele interne arată că Meta vrea să construiască magazine cu un design modern, minimalist, unde prezența brandului să fie subtilă.
Precizarea privind brandul ar putea fi depreciată, după schimbarea de brand. Facebook (compania) era conștientă că brandul Facebook are imaginea șifonată și că poate afecta vânzările de produse. Acum, companiei Meta s-ar putea să nu-i mai fie “rușine” cu propriul brand.
Au fost luate în considerare mai multe nume pentru rețeaua de magazine, precum Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store sau From Facebook.
Cert este că Meta vrea ca magazinele să scoată în față produsele de VR și AR, în primul rând, alături de celelalte produse hardware ale companiei. Printre produsele afișate s-ar putea găsi căștile de realitate virtuală Oculus Quest (care se vor numi pe viitor Meta Quest), gadgeturile Portal și ochelarii de AR construiți împreună cu Ray-Ban.
Dincolo de vânzare produselor, Meta ar vrea ca magazinele să ajute utilizatorii să descopere experiența pe care, de exemplu, căștile de realitate virtuală ale companiei o pot oferi.
Primul magazin Meta, conform documentelor interne, ar urma să fie construit în Burlingame, California, acolo unde își are sediul Reality Labs, divizia de VR și AR a companiei.