Inteligența artificială generativă este văzută de compania care deține Facebook, Instagram și WhatsApp ca un instrument ce poate genera reclame mai eficiente.
Meta lucrează la o tehnologie bazată pe AI generativ, același tip de instrument care stă la baza noilor chatboți dezvoltați de companii precum OpenAI, Microsoft și Google, pe care să o poată folosi în domeniul publicității.
Într-un interviu pentru Nikkei, directorul tehnic de la Meta, Andrew Bosworth, spune că Meta lucrează la instrumente care folosesc inteligența artificială pentru a crea reclame.
CITEȘTE ȘI Facebook Messenger lansează jocuri pentru conferințele videoBosworth mai spune că se așteaptă ca până la finele anului Meta să ofere companiilor instrumente bazate pe AI ce pot, printre altele, să adapteze imaginile afișate în funcție de audiență.
De aceste instrumente se ocupă o echipă specializată în tehnologii de AI din cadrul companiei, înființată în februarie și condusă de responsabilul de produs Chris Cox.
Aceeași echipă lucrează la chatboți precum ChatGPT, pe care urmează să-i implementeze în WhatsApp și Messenger, și la filtre care folosesc inteligența artificială pentru Instagram.
Meta mai speră să folosească această tehnologie în domeniul metaversului. Andrew Bosworth spune că AI-ul generativ va permite, la un moment dat, crearea lumilor virtuale pe bază de comenzi.