Meta Platforms urmează să deschidă primul său magazin fizic, unde cumpărătorii vor putea testa și cumpăra căști de realitate virtuală și alte gadget-uri, în timp ce compania pregtește pașii pentru a-și promova metaversul, transmite Reuters.
Magazinul Meta de 1.550 de metri pătrați din campusul companiei Burlingame, California, se va deschide pe 9 mai și va prezenta demonstrații pentru căștile sale Quest 2 VR și dispozitivul pentru apeluri video Portal, precum și ochelarii de realitate augmentată (AR) Ray-Ban, a anunțat Meta.
Dispozitivele, cu excepția ochelarilor Ray-Ban, vor fi disponibile pentru cumpărare din magazin, scrie News.ro.
Produsele pot fi cumpărate și online, printr-o nouă filă de cumpărături pe meta.com, a spus compania.
Meta investește mult în metavers - un spațiu virtual în care oamenii interacționează, lucrează și se joacă - prin adăugarea de noi funcții la dispozitivele hardware care servesc drept puncte de acces la lumea virtuală.
La începutul acestei luni, proprietarul Facebook a declarat că va începe să testeze instrumente pentru vânzarea activelor și experiențelor digitale în cadrul platformei sale de realitate virtuală Horizon Worlds, o platformă VR lansată de Meta la sfârșitul anului trecut.
Meta a mai spus că va percepe o taxă de 47,5% din venituri de la creatorii de experiențe și active digitale, o mișcare care a atras critici din partea unor dezvoltatori de aplicații.
Cumpărătorii care urmăresc spațiul așteaptă următoarea versiune a căștilor Quest 2 VR, care va fi probabil lansată în trimestrul al doilea și considerată pe scară largă de analiști ca fiind esențială pentru planurile metaversului companiei.