De luna viitoare, ochelarii smart Ray-Ban vânduți de Meta vor avea un asistent digital bazat pe inteligența artificială.
Ochelarii inteligenți vânduți de Meta și dezvoltați împreună cu Ray-Ban vor căpăta un suflu nou din aprilie, când vor dobândi aportul inteligenței artificiale.
Compania a anunțat că update-ul pe care-l va lansa luna viitoare va introduce un asistent digital care folosește inteligența artificială multimodală.
CITEȘTE ȘI Google implementează inteligența artificială în funcțiile de travelAflat în teste din decembrie, asistentul reacționează la „Hey, Meta!” și oferă răspunsuri prin intermediul difuzoarelor montate pe ramele ochelarilor.
Printre altele, asistentul poate să identifice monumente și animale, dar și să facă traduceri în engleză, spaniolă, italiană, franceză și germană.
Asistentul pare să funcționeze destul de bine, dar este departe de a fi perfect. Sunt cazuri în care acesta nu identifică corect animalele, de exemplu, mai ales dacă acestea sunt într-o cușcă la grădina zoologică.
Cu această adiție, Meta speră să învioreze vânzările ochelarilor săi inteligenți, care au suferit din acest punct de vedere.