Algoritmul care recomandă clipuri video utilizatorilor de Facebook va folosi inteligență artificială pentru a încerca să facă recomandări mai bune.
Meta, care folosește deja AI-ul în cadrul algoritmului care recomandă filmările verticale Reels pe Instagram, va aduce inteligență artificială și în cadrul Facebook.
Aceasta va fi folosită pentru recomandările privind clipurile video pe care platforma le face atât în fluxul principal, cât și în alte secțiuni, precum cea și video și grupurile de discuții.
CITEȘTE ȘI Instagram a fost cea mai descărcată aplicație anul trecutCompania are deja un plan pentru următorii trei ani privind extinderea folosirii inteligenței artificiale. Modificarea făcută acum este doar un pas, Meta urmărind ca, până în 2026, să extindă folosirea AI-ul la nivelul întregii rețele.
Scopul companiei în acest caz este clar - dorește să crească timpul petrecut de utilizator în cadrul rețelei, urmărind clipuri video și reclame, cu ajutorul inteligenței artificiale.
Testele interne făcute de companiei sugerează că, după introducerea AI-ului, timpul de vizionare al clipurilor video ar trebui să crească cu 8-10%.