Platforma de social media Meta intenționează să injecteze sume importante din veniturile sale din reclame în inteligența artificială (AI) și lumi virtuale, conform raportului său financiar, transmite DPA.
Compania intenționează să aloce anul acesta cel puțin 38 miliarde de dolari în investiții pe termen lung în AI, inclusiv pentru extinderea centrelor de date, cu un miliard de dolari mai mult decât estima anterior, arată Agerpres.
De asemenea, anul viitor vor crește cheltuielilor AI.
Meta integrează gradual softul AI, care poate crea text sau imagini, în aplicațiile sale, inclusiv Facebook și Instagram.
Firma înregistrează lunar 500 milioane utilizatori ai Meta AI, ceea ce are deja un impact pozitiv asupra afacerilor companiei, a afirmat directorul general Mark Zuckerberg, deși s-au înregistrat pierderi de peste 50 miliarde de dolari pe segmentul lumilor virtuale.
Numai în trimestrul trei din 2024, divizia Reality Labs - responsabilă cu lumile virtuale, a raportat pierderi operaționale de 4,4 miliarde de dolari, și venituri de doar 270 milioane de dolari.
Cu toate acestea, directorul financiar al Meta, Susan Li, a dat asigurări că firma va continua să investească semnificativ în divizia Reality Labs.