O analiză a modelului de business folosit de către dezvoltatorii de aplicații pentru noua cască Apple de realitate virtuală arată că cele mai multe dintre acestea nu pot fi descărcate înainte de a fi cumpărate.
Analiza, realizată de Appfigures, estimează că 52% dintre aplicațiile native pentru casca Vision Pro sunt plătite, trebuind cumpărate înainte ca utilizatorul să le poate testa.
Este un procent surprinzător de mare, care arată un model diferit de business de cel preferat în cazul celorlalte dispozitive Apple.
CITEȘTE ȘI Apple a reparat prima vulnerabilitate a căștii Vision ProÎn cadrul App Store, doar 5% dintre aplicații folosesc acest model și cer un preț de achiziție de la bun început.
Dacă se iau în calcul și aplicațiilor de iOS optimizate pentru Vision Pro, atunci procentul aplicațiilor plătite pentru noua casca Apple scade la 17%.
Analiza mai scoate în evidență un aspect interesant. Prețul mediu de vânzare al aplicațiilor pentru Vision Pro este de 5,67 dolari, iar cea mai scumpă aplicație costă 98 de dolari.
Prețul mediu de vânzare al aplicații nu este considerat unul mare, având în vedere că prețul de vânzare al căștii este de 3.500 de dolari fără accesorii.