Deși se promovează drept o rețea profesională, LinkedIn crede că și utilizatorii săi își pot consuma timpul urmărind filmări verticale în stilul TikTok.
LinkedIn a confirmat că testează un newsfeed dedicat clipurilor video verticale, alăturându-se, astfel, numeroaselor platforme care au copiat deja ideea de la TikTok.
În bara de butoane a aplicației, va apărea un nou buton, Video, care va deschide o secțiune dedicată clipurilor video verticale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La fel ca și în cazul altor platforme, se poate face swipe între clipuri, se poate comenta și, bineînțeles, pot fi partajate clipurile apreciate.
Nu se știe, deocamdată, cum va funcționa algoritmul folosit și cum va personaliza acesta newsfeed-ul fiecărui utilizator. Se știe, însă, că LinkedIn va pune accent pe conținutul care vizează cariera, dar asta nu va exclude filmările fără legătură cu zona profesională.
Deocamdată, noua secțiune se află în fazele incipiente de testare, astfel că nu există estimări privind lansarea oficială.
Cert este că platforma deținută de Microsoft încearcă să găsească noi categorii de conținut pentru a crește implicarea utilizatorilor. Printre aceste categorii se pare că se va număra și gaming-ul.