Iulian Stanciu, eMag: 20% din vânzări vin din platforma Marketplace, în care am investit peste 4 mil. euro

Iulian Stanciu, eMag: 20% din vânzări vin din platforma Marketplace, în care am investit peste 4 mil. euro
scris 26 mar 2016

eMag Marketplace, platforma prin care alți retaileri parteneri își vând produsele, a ajuns să contribuie cu 20% la afacerile totale ale eMag, iar în următorii doi-trei ani procentul se va dubla, a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, citat de News.ro.

Platforma eMag Marketplace, care a ajuns în februarie la 1.000 de magazine partenere, are în ofertă 13.000 de branduri și 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse, de la telefoane, electronice, electrocasnice și jucării, până la produse de casă și gradină, mobilă, cosmetice sau articole sportive.

Urmărește-ne și pe Google News

”Am ajuns la un ritm de 100 de parteneri noi în fiecare lună, iar, prin dezvoltările pe care le vom face, viteza de integrare va crește. Avem magazine partenere care au început afacerea special pentru a vinde prin Marketplace, alții au creșteri de peste 50% de când au intrat în platformă”, explică Iulian Stanciu.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Lansarea eMAG în Polonia sub denumirea emag.pl va fi în toamnă CITEȘTE ȘI Lansarea eMAG în Polonia sub denumirea emag.pl va fi în toamnă

Pe termen mediu, managerul se aștepată ca platforma de intermediere pentru magazine partenere să ajungă la 35-40% din totalul vânzărilor generate de retailerul online, iar creșterea va fi susținută și inestiții în tehnologie și de creșterea brandului eMag.

Investițiile realizate de eMag în Marketplace, în ultimii cinci ani, au depășit patru milioane de euro și au vizat achiziția de hardware și dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. Platforma atrage lunar 100 de noi parteneri, în medie.

”Totul a fost dezvoltat de noi intern. Avem peste 20 de milioane de vizite, lunar, pe eMag. Produsele listate de către selleri prin Marketplace sunt integrate cu produsele operate direct de eMag și nu avem cum să separăm traficul. Într-o vizita sunt vizitate mai multe tipuri de produse”, mai spune Iulian Stanciu.

Construită asemenea unui mall, platforma Marketplace oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica și taxele de retur.

Fondat în 2001 de antreprenori români, eMag este prezent și în Bulgaria, Ungaria și Polonia. În 2017, Stanciu estimează că vânzările generate de toate cele patru țări, inclusiv Marketplace, vor atinge pragul de un miliard de euro.

Dante International, compania care administrează eMag.ro, a avut vânzări de circa 280 de milioane de euro în 2014, potrivit raportului financiar publicat pe site-ul Ministerului de Finanțe.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
platforma
parteneri
vanzari