Naspers își vinde afacerile online din Cehia pentru a se concentra pe eMag

Naspers își vinde afacerile online din Cehia pentru a se concentra pe eMag
scris 26 oct 2015

Grupul sud-african de media Naspers, proprietarul eMag, a anunțat luni vânzarea participațiilor deținute la două companii cu afaceri online din Cehia pentru 201 milioane de dolari, din cauza eșecului fuziunii cu grupul de distribuție eMag din România.

Naspers a precizat că vânzarea acțiunilor la retailerul online Netretail și la platforma de comparare a prețurilor Heureka face parte din planul său de a-și optimiza structura de grup. După ce diferite strategii au împiedicat Naspers să pună la punct o fuziune între Netretail și eMag, ambele cumpărate în 2012, compania sud-africană a decis să se concentreze pe eMag drept platforma preferată în regiunea Europei Centrale și de Est.

Urmărește-ne și pe Google News

"Celelalte afaceri din regiune ale Naspers nu sunt afectate de această vânzare", a precizat compania sud-afriană într-un comunicat de presă.

Vineri, Naspers a anunțat că și-a majorat participația în grupul rus de e-commerce Avito până la 67,9%, de la 17,4%, în schimbul sumei de 1,2 miliarde de dolari.

eMAG este cel mai mare magazin online din regiune și unul dintre creatorii pieței de comerț online din România. În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, în creștere cu 31% față de anul precedent. Pentru anul în curs, retailerul estimează 178 de milioane de vizite. 

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
naspers
emag