Este o tranzacție integral în numerar, pentru 12 dolari pe acțiune, reprezentând o valoare totală a capitalului propriu de aproximativ 1,9 miliarde dolari.
Semrush are sediul central în Boston.
Adobe este implicat în orchestrarea experienței clienților în era inteligenței artificiale (IA), pentru vizibilitatea mărcii. Adobe permite companiilor Fortune 100, inclusiv The Coca-Cola Company, General Motors și IBM, să utilizeze IA pentru a transforma modul în care lucrează.
Se preconizează că tranzacția se va încheia în prima jumătate a anului 2026.
Adobe se află în tratative și pentru cumpărarea startup-ului Synthesia cu 3 miliarde dolari.
Acesta dezvoltă soluții de AI care creează avataruri video pentru oameni și era evaluat în ianuarie la 2,1 miliarde dolari, conform The Information.
Anul trecut, firma de inteligență artificială Synthesia, susținută de Nvidia, a dezvăluit un nou val de avataruri digitale generate de inteligență artificială, care pot transmite emoții umane folosind intrările de text ale unui utilizator.
Synthesia are un studio în Londra, unde actorii citesc scenarii în fața unui ecran verde, pentru a antrena sistemul.
Fondată în 2017, Synthesia a strâns anul trecut 90 de milioane de dolari de la investitori, la o evaluare de aproximativ 1 miliard de dolari, făcând-o una dintre cele mai recente firme ”unicorn”din sectorul de AI din Marea Britanie.
Accel, Kleiner Perkins, GV, FirstMark Capital și MMC sunt, de asemenea, acționari.
















