Anul trecut, Amazon a cheltuit peste 13 miliarde de dolari în conținutul original pe care-l distribuie prin intermediul propriilor magazine și servicii de streaming.
Amazon a anunțat că a investit peste 13 miliarde de dolari în conținut anul trecut. Sunt incluse aici cheltuielile cu filmele și serialele originale, precum și drepturile de distribuție pentru muzică.
Suma reprezintă o creștere de 18% față de 2020, însă creșterea este mai mică decât cu un an în urmă. În 2020, investițiile Amazon în conținut creșteau cu 40% față de 2019.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cel puțin parțial, investițiile justifică creșterea recentă de preț survenită în cazul abonamentelor Prime din Statele Unite. Acestea vor costa 139 de dolari pe an, în loc de 119 dolari pe an.
Serviciile de streaming și conținut, pentru care Amazon face aceste investiții, au adus anul trecut venituri totale de 31,8 miliarde de dolari, în creștere cu 26% față de 2020. Aici sunt incluse toate formele de conținut vândute de gigantul american, inclusiv cărțile digitale.
“The Wheel of Time”, cu Rosamund Pike, este noul serial vedetă de pe Prime Video. În ceea ce privește filmele, Amazon Studios a lansat în ultima perioadă titluri precum “Being the Ricardos”, cu Nicole Kidman și Javier Bardem, “The Tender Bar”, cu Ben Affleck sau “Hotel Transylvania: Transformania”.