1. Spre finalul anului trecut, Telekom a lansat o nouă platformă comercială pentru companii, dar mai mult de atât, a ieșit cu un mesaj puternic pe piață: “contracte fără perioadă minimă contractuală”. Cum au reacționat antreprenorii la aceasta?
Antreprenorii au fost suprinsi și au primit cu entuziasm noul concept, mulți dintre ei spunând că abia așteptau să se lanseze pe piață o astfel de ofertă. Noul portofoliu Freedom oferă libertate totală clienților, aceștia putând decide în orice moment ce servicii folosesc și pentru cât timp, fără limite.
2. A fost prețul de 5 euro un element suficient de puternic pentru a convinge mai mulți clienți să opteze pentru companie?
Prețul este un element important al ofertei, dar valoarea constă în întreg conceptul Freedom: la doar 5 euro/ lună fără TVA, clienții se bucură de nelimitat național date 4G, voce, sms și internațional voce, precum și de posibilitatea de a folosi serviciile în roaming SEE. În plus, clientul poate să își aleagă orice smartphone dorește și să îl plătească în câte luni preferă. Foarte valoroasă pentru antreprenori este libertatea contractuală totală, beneficiu unic pe piață telco românească. Astfel, companiile au control deplin asupra cheltuielilor de comunicare și a mobilității angajaților, în funcție de stadiul de dezvoltare al businessului, sezonalitate și oportunități.
3. Calitatea rețelei este primul element de diferențiere atunci când un client nou evaluează ofertele mai multor operatori?
Din analizele noastre, clienții business iau în considerare mai multe aspecte când aleg un operator de telecomunicații, iar calitatea rețelei este cu siguranță unul dintre factori.
De aceea am luat decizia ca din 23 ianuarie toate firmele din România, indiferent de operatorul la care sunt acum, să poată testa internetul 4G de la Telekom înainte de a lua orice decizie de cumpărare. Pentru aceasta pot activa gratuit pentru o perioadă de 30 de zile un SIM de date 2GB cu internet 4G în oricare magazin Telekom sau prin consultanții de business ai operatorului, fără nicio obligație.
Pe lângă calitatea rețelei, oferind beneficii nelimitate și în același timp predictibilitatea costurilor lunare, așteptările clienților sunt acum să își folosească timpul pentru creșterea businessului, primind consultanță în vederea creșterii gradului de tehnologizare, digitizare, securitate și promovare a afacerii.
4. În 2018 veți păstra aceeași direcție? Ce obiective v-ați propus în acest sens pentru #Businessliber?
Credem că a fi #BusinessLiber este o aspirație pentru fiecare companie din România, iar rolul Telekom este să îi susțină în fiecare zi.
În 2018 ne propunem să continuăm transformarea industriei de comunicații eliminând rând pe rând toate barierele din calea clienților susținând astfel toate companiile din România.