În tentativa sa de a concura cât mai eficient cu TikTok, Instagram ia în considerare creșterea la 10 minute în lungime a filmărilor în format Reels.
Instagram a început să testeze posibilitatea creării și publicării filmărilor verticale cu o lungime de până la 10 minute, în loc de numai trei minute, cât este limita actuală.
Dacă va implementa această facilitate, platforma socială deținută de Meta va călca pe urmele TikTok, care a crescut timpul filmărilor la 10 minute încă din februarie 2022.
CITEȘTE ȘI Meta Platforms a întrerupt o campanie de dezinformare legată de autoritățile chinezeUn alt aspect important rezultat din această schimbare este că Instagram va putea concura pe partea video inclusiv cu YouTube.
Creatorii de conținut vor putea posta filmări mai lungi pe nișele pe care activează, iar acestea, la rândul lor, vor putea acomoda mai multă reclamă.
Instagram a lansat recent posibilitatea adăugării coloanelor sonore la postările cu mai multe cu fotografii, ca o nouă modalitate de creștere a engagement-ului.