După ce a copiat formatul short-form video și mai multe facilități legate de acesta de la TikTok, Instagram pare hotărâtă să nu se oprească aici, ci este pe care să copieze și designul de la platforma socială rivală.
Instagram a început să testeze un nou design, care alocă mai mult spațiu din ecran conținutului și favorizează filmările și imaginile mai înalte.
Ideea noului design este simplă - se extinde spațiul alocat clipurilor video și imaginilor, astfel încât elemente care până acum erau plasate sub și deasupra conținutului să se suprapună cu acesta, dar într-un mod care să nu afecteze vizibilitatea conținutului, și, în același timp, să păstreze vizibile și informațiile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Linia de deasupra imaginii, care conține poza de profil, numele de utilizator, datele geografice, butonul de oprire a sunetului și cel de opțiuni contextuale, vine acum deasupra conținutului.
La fel se întâmplă și în cazul elementelor care, până acum, erau afișate sub conținut - descrierea, butoanele (tag, comment, like etc) like-urile și comentariile propriu-zise.
Noua interfață are rolul clar de a pune în valoare mai bine formatul video, care deja este favorizat de algoritmul platformei. Și, chiar dacă șeful de produs, Adam Mosseri, o numește „o experiență de vizionare captivantă”, este clar să inspirația vine de la TikTok.