Instagram nu mai vrea ca utilizatorii să posteze clipuri cu logo-ul TikTok în cadrul clonei sale de TikTok și va modifica algoritmul pentru a penaliza acest tip de conținut.
Platforma socială deținută de Facebook, Instagram, a publicat o nouă serie de recomandări pentru creatorii de conținut, printre care se regăsește o trimitere străvezie la postările pe care aceștia le postează pe Reels, după ce au fost postate, anterior, pe TikTok.
Recomandarea nu menționează direct TikTok, însă spune că postările care sunt acoperite cu un watermark sau un logo vor fi mai puțin recomandate de algoritm în cadrul platformei. Cu alte cuvinte, vor fi mai puțin spre deloc vizibile.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Menționarea watermark-urilor este o trimitere clară la TikTok, deoarece, încă din momentul lansării, Reels a fost inundată de postări preluate de pe TikTok, cu tot cu watermark-ul platformei chineze. Reels este clona de TikTok lansată anul trecut de Instagram.
La început, orice conținut a fost un conținut bun pentru Reels, care avea nevoie să crească rapid. Acum, la mai bine de jumătate de an de când a fost lansat, serviciul din cadrul Instagram își poate permite să pună condiții și să le ceară utilizatorilor să vină cu conținut original.
Modificarea algoritmului Instagram va forța creatorii de conținut care vor să fie prezenți atât pe TikTok, cât și pe Reels, să muncească mai mult și să filmeze separat pentru cele două platforme.
Pe lângă mențiunile privind watermark-urile și logo-urile, Instagram le recomandă creatorilor de conținut pentru Reels să posteze clipuri verticale și să folosească melodiile din librăria disponibilă în cadrul platformei, nu muzică nelicențiată.