Șefii Google spun că tinerii caută restaurante mai degrabă pe TikTok și Instagram, decât să o facă prin motorul de căutare al companiei sau aplicația Maps.
Vicepreședintele Google Prabhakar Raghavan, care conduce divizia Knowledge & Information, a vorbit în cadrul conferinței Brainstorm Tech despre viitorul produselor companiei americane și implementarea inteligenței artificiale în cadrul acestora.
Dincolo de aspectele tehnice ale discuției, Raghavan spune că a observat la tineri o mentalitate diferită față de cea care era de așteptat sau pe care o au persoanele mature.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Acesta spune că, în loc să folosească cuvinte cheie pentru a căuta (pe Google) anumite informații de interes, tinerii preferă modalități „mai imersive” pentru a găsi informațiile dorite, modalități pe care le regăsesc mai degrabă la TikTok și Instagram.
Raghavan mai spune că, pentru cei tineri, care n-au văzut sau folosit vreodată o hartă pe hârtie, întreg principiul pe care se bazează Google Maps (reproducerea digitală a unei hărți de hârtie) este greșit.
Conform unui studiu realizat de Google, 40% dintre tinerii (americani, 18 - 24 de ani) care caută un restaurant o fac pe Instagram și TikTok, nu pe Google (motorul de căutare) sau în Google Maps, cum fac persoanele adulte.
Asta înseamnă că business-ul Google ar putea avea o mare problemă la un moment dat, dacă, cu toate tehnologiile avute în spate, modul în care funcționează produsele companiei (pe bază de căutare folosind cuvinte cheie) nu este pe placul noilor generații.
Executivul Google lasă de înțeles, însă, că Google se va adapta și că produsele care se dovedesc nepotrivite pentru tineri, vor suferi schimbările necesare.