Utilizatorii Instagram vor avea în curând la dispoziție o secțiune unde vor vedea cum și cât folosesc rețeaua socială.
Instagram va contoriza și le va afișa utilizatorilor atât timpul, cât și modul în care accesează diversele secțiuni ale rețelei sociale. Funcția se dorește a fi un sprijin pentru cei care vor să-și controleze mai bine timpul alocat produselor digitale.
Viitoarea facilitate a fost descoperită în cadrul codului aplicației Instagram pentru Android sub denumirea „Usage Isights”. Ulterior, aceasta fost confirmată și de reprezentanții companiei.
CITEȘTE ȘI Microsoft pregătește un competitor pentru iPadȘeful Instagram, Kevin Systrom a confirmat pe Twitter că Instagram lucrează la o funcție care „are rolul de a ajuta comunitatea Instagram să conștientizeze și să-și optimizeze timpul” alocat rețelei sociale.
Instagram nu este prima mare companie care anunță planuri pentru o astfel de facilitate. Viitoare versiune de Android va include un rezumat detaliat despre timpul acordat de utilizator diferitelor facilități și aplicații instalate.
După Google și Instagram, alte mari companii de tehnologie vor urma trendul și vor pretinde că le pasă de modul în care utilizatorul își petrece timpul. În fapt, companiile de tehnologie au de mult timp evidența utilizării propriilor produse și aleg acum să împărtășească o parte din aceste date cu utilizatorii într-un exercițiu de marketing.