În cadrul unui eveniment organizat în San Francisco, Instagram a prezentat o secțiune dedicată exclusiv conținutului video de lungă durată.
Noul IGTV permite utilizatorilor să urce și să vizioneze filmări cu o lungime de până la o oră. Până acum, limita de timp pentru clipurile postate pe Instagram era de 1 minut.
Este evident că ținta serviciului deținut de Facebook este YouTube, asta în ciuda faptului că, spre deosebire de platforma video a celor de la Google, Instagram nu-și va recompensa direct creatorii de conținut.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
IGTV este atât o aplicație nouă, dedicată exclusiv filmărilor verticale de până la o oră, cât și o secțiune internă a Instagram care grupează această formă de conținut într-un tab nou.
Utilizatorii pot ajunge în noua secțiune apăsând un buton ce poartă simbolul unui televizor și care este plasat colțul din dreapta sus, deasupra zonei cu Stories.
În IGTV aceștia vor descoperii clipuri recomandate și populare la nivel global ori local și vor putea naviga printre filmări printr-un swipe orizontal.
Aplicația dedicată IGTV este deja disponibilă la nivel global pe Android și iOS, iar upload-ul filmărilor lungi va fi disponibil tuturor utilizatorilor, mai puțin conturilor recent create.