Inspirate de la Telegram, canalele de comunicare Instagram sunt acum disponibile utilizatorilor din întreaga lume, aducând o nouă formă de comunicare utilizatorilor rețelei sociale.
Utilizatorii Instagram au acum la dispoziție o nouă modalitate de comunicare, iar compania un nou loc în care să afișeze reclame, prin lansarea așa-ziselor canale.
Ideea care stă la baza noilor canale de comunicare este simplă - creatorii de conținut își fac astfel de canale prin care să publice anumite mesaje, iar utilizatorii obișnuiți se abonează pentru a primi notificări când apare un post nou.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Canalele Instagram acomodează imagini, filmări și înregistrări audio, alături de clasicele mesaje scrise. La gestionarea unui canal pot colabora și mai mulți creatori de conținut.
Noua facilitate, care este acum implementată la nivel global, a fost în ultimele luni disponibilă unui număr limitat de utilizatori. Lansarea acesteia vine la puțin timp după ce WhatsApp, altă companie deținută de Meta, a anunțat o funcționalitate similară.
Între timp, Meta lucrează la un nou produs - o platformă socială descentralizată care pare un hibrid între Instagram și Twitter