Funcția de livestream shopping a Instagram va fi închisă în curând, pentru ca platforma socială să se concentreze mai bine pe vânzare reclamelor.
Cumpărăturile prin intermediul transmisiunilor live nu par să aibă același succes în restul lumii precum în Asia, motiv pentru care Instagram va închide această facilitate.
Închiderea acesteia va avea loc pe 16 martie. De atunci, utilizatorii nu vor mai putea adăuga etichete la produsele prezentate în cadrul transmisiunilor live, funcționalitate care există din 2020.
CITEȘTE ȘI Meta a ajuns să plătească angajați să nu facă nimicInstagram a sperat că schimbările aduse de pandemie în vieților oamenilor să creeze nevoia cumpărăturilor prin live stream-uri, însă, revenirea la normal a scăzut brusc potențialul acestei nișe.
Și TikTok a încercat această strategie fără prea mult succes în Statele Unite și Europa, „reușind” chiar să deruleze un test fără să facă măcar o singură vânzare.
Meta, compania care deține Instagram, spune că renunțarea la live shopping nu înseamnă că se retrage de pe zona de cumpărături online. Doar că, în loc de comerț live, compania se va concentra și mai mult pe promovarea prin reclame a business-urilor.