Rețeaua socială a celor de la Facebook contribuie cu mai bine de un sfert din veniturile totale ale companiei.
Google a anunțat zilele trecute, în premieră, rezultatele financiare ale YouTube. Cel mai mare site de video a avut venituri de 15,15 miliarde de dolari din reclame.
Acum, surse anonime din cadrul Facebook citate de Bloomberg, vorbesc despre faptul că Instagram a generat anul trecut, tot din reclame, aproximativ 20 miliarde de dolari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cifra, deși nu este una oficială pentru că Facebook refuză să facă publică informația, oferă două perspective interesante.
Pe de o parte, Instagram face mai mulți bani decât YouTube, un site care, conform celor mai noi estimări oficiale, are o bază dublă de utilizatori. YouTube are aproximativ 2 miliarde de utilizatori, în vreme ce Instagram se lăuda la ultimul anunț oficial cu 1 miliard de utilizatori.
Pe de altă parte, Instagram produce mai bine de un sfert din veniturile Facebook. Anul trecut, veniturile Facebook au fost de 70,69 miliarde, majoritatea covârșitoare a acestora venind din reclame.
O altă speculație ar fi și că profitul Instagram este mult mai mare decât cel al YouTube. Site-ul celor de la Google împarte veniturile din reclamă cu creatorii de conținut, ceea ce nu este cazul la Instagram.