Conținutul video de pe Instagram, numit și Reels, ar putea avea în curând o aplicație dedicată, separat de aplicația platformei, unde este găzduit în prezent.
Conform surselor citate de The Infromation, șeful platformei Adam Mosseri le-ar fi comunicat recent intenția lansării aplicației dedicate oamenilor din propriul staff.
Viitoarea aplicație ar urma să ofere o experiență similară celei din TikTok, cu filmări verticale, navigare prin scroll vertical și recomandări realizate de un algoritm configurat special în acest sens.

În mod evident, Meta încearcă să profite de statutul incert pe care TikTok îl are acum în Statele Unite și să atragă câți mai mulți utilizatori de la platforma chineză.
Recent, Meta a lansat o altă aplicației care vizează utilizatorii TikTok - o aplicație de editare video numită Edits, care concurează direct cu CapCut deținută de TikTok.
Meta a mai încercat și în 2018 o aplicație dedicată special conținutului video, însă a închis-o din cauza numărul redus de utilizatori.
Succesul înregistrat cu Threads, clona de Twitter a companiei, pare să fi dat executivilor, în frunte cu Mark Zuckerberg, încrederea că acum pot reuși să se impună cu o aplicație specială pentru conținutul video.