Rețeaua de photo sharing deținută de Facebook, Instagram, oferă acum o secțiune prin care utilizatorii pot cumpăra direct anumite produse.
Separat de feed-ul principal al aplicației, Instagram a adăugat o secțiune dedicată special shopping-ului, în care comercianții își pot vinde produsele direct pe rețeaua socială.
Noua secțiunea, care se numește chiar Shopping, poate fi găsită în tab-ul explore, unde este afișată ca o componentă normală a acestuia, cu formatul tradițional în care produsele sunt prezentate ca niște poze obișnuite postate în cadrul rețelei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Abordarea aleasă de Instagram este interesantă și arată încredere în apetitul pentru cumpărături al utilizatorilor săi – produsele nu sunt afișate forțat în feed-ul principal, precum reclamele, ci așteaptă să fie descoperite de utilizatori într-o secțiune dedicată.
Conform datelor prezentate de oficialii companiei, peste 90 de milioane de persoane accesează în fiecare lună tag-urile de shopping din reclame. De asemenea, peste 25 de milioane de companii au cont de Instagram, iar 2 milioane dintre acestea cumpără reclamă.
Pentru a profita de apetitul pentru cumpărături al utilizatorilor săi, Instagram pregătește lansarea unei aplicații dedicate special shopping-ului, care se pare că va fi numită chiar IG Shopping.
Până să-și lanseze aplicația separată de shopping, Instagram va extinde în viitorul apropiat funcțiile de ecommerce la nivelul secțiunii Stories, cea care afișează conținutul postat în format full screen vreme doar de o zi.
Instagram a lansat funcțiile de shopping în martie anul trecut, iar din luna iunie a acestui an testează implementarea acestora în secțiunea Stories.