Instagram adaugă o secțiune dedicată cumpărăturilor

Instagram adaugă o secțiune dedicată cumpărăturilor
scris 18 sep 2018

Rețeaua de photo sharing deținută de Facebook, Instagram, oferă acum o secțiune prin care utilizatorii pot cumpăra direct anumite produse.

Separat de feed-ul principal al aplicației, Instagram a adăugat o secțiune dedicată special shopping-ului, în care comercianții își pot vinde produsele direct pe rețeaua socială.

Urmărește-ne și pe Google News

Noua secțiunea, care se numește chiar Shopping, poate fi găsită în tab-ul explore, unde este afișată ca o componentă normală a acestuia, cu formatul tradițional în care produsele sunt prezentate ca niște poze obișnuite postate în cadrul rețelei.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Abordarea aleasă de Instagram este interesantă și arată încredere în apetitul pentru cumpărături al utilizatorilor săi – produsele nu sunt afișate forțat în feed-ul principal, precum reclamele, ci așteaptă să fie descoperite de utilizatori într-o secțiune dedicată.

Google ar putea identifica utilizatorii prin intermediul numerelor de telefon pentru a face pe plac autorităților din China CITEȘTE ȘI Google ar putea identifica utilizatorii prin intermediul numerelor de telefon pentru a face pe plac autorităților din China

Conform datelor prezentate de oficialii companiei, peste 90 de milioane de persoane accesează în fiecare lună tag-urile de shopping din reclame. De asemenea, peste 25 de milioane de companii au cont de Instagram, iar 2 milioane dintre acestea cumpără reclamă.

Pentru a profita de apetitul pentru cumpărături al utilizatorilor săi, Instagram pregătește lansarea unei aplicații dedicate special shopping-ului, care se pare că va fi numită chiar IG Shopping.

Până să-și lanseze aplicația separată de shopping, Instagram va extinde în viitorul apropiat funcțiile de ecommerce la nivelul secțiunii Stories, cea care afișează conținutul postat în format full screen vreme doar de o zi.

Instagram a lansat funcțiile de shopping în martie anul trecut, iar din luna iunie a acestui an testează implementarea acestora în secțiunea Stories.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
shopping