Innovator Spark devine parte din acționariatul Aysa.ai, cu o investiție de 150.000 euro

Innovator Spark devine parte din acționariatul Aysa.ai, cu o investiție de 150.000 euro

Marius Dosinescu

scris 22 ian 2024

Aysa.ai, soft de optimizare pentru motoarele de căutare, dedicat industriei e-commerce, lansat anul trecut de antreprenorul Marius Dosinescu, atrage o investiție de 150.000 de euro de la Innovator Spark, jucător în dezvoltarea software end-to-end. Intenția investitorului este de a sprijini finalizarea și lansarea soluției Aysa.ai ca produs SaaS.

Investiția Innovator Spark în Aysa.ai va fi structurată în trei tranșe egale de 50.000 de euro, fiecare reprezentând 1.25% din companie.

ANALIZĂ - RCS&RDS rămâne lider incontestabil la atragerea de clienți din alte rețele prin mutarea numerelor. Nou record la portabilitate CITEȘTE ȘI ANALIZĂ - RCS&RDS rămâne lider incontestabil la atragerea de clienți din alte rețele prin mutarea numerelor. Nou record la portabilitate
Urmărește-ne și pe Google News

Prin această decizie, Innovator Spark a evaluat Aysa.ai la aproximativ 4 milioane de euro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Implicarea activă se va reflecta și în participarea la consiliul de administrație și în oferirea de sfaturi strategice bazate pe expertiza și experiența acestora. Printre altele, compania își propune să ofere îndrumare în privința direcției de dezvoltare a produsului, strategiilor de piață și planurilor de expansiune.

„Investițiile în astfel de produse și parteneriate similare se impune ca o inițiativă strategică, menită să satisfacă corespunzător cerințele și nevoile în continuă schimbare ale acestui domeniu”, a declarat Mihai Runcan, Fondator Innovator Spark.

Samsung lucrează la un inel inteligent CITEȘTE ȘI Samsung lucrează la un inel inteligent

Obiectivul principal al Aysa.ai în acest an este finalizarea și lansarea comercială a produsului în varianta SaaS, alături de continuarea oferirii serviciilor SEO. Investiția realizată de Innovator Spark va accelera dezvoltarea și vânzarea produsului, precum și expansiunea rapidă pe noi piețe.

În ceea ce privește distribuția clienților între piața locală și cea internațională, strategia Aysa.ai se axează pe extinderea semnificativă a prezenței în piețe precum SUA, Canada și Marea Britanie, iar în paralel  testează și dezvoltă produsul în Europa de Est, cu accent pe România, Bulgaria, Ungaria și Moldova. Din punct de vedere financiar, compania țintește atingerea unei cifre de afaceri de 300.000 de euro în 2024, bazată pe o combinare eficientă de abonamente SaaS și servicii SEO.

„Cu aceste fonduri, ne propunem să finalizăm și să lansăm produsul nostru SaaS, transformând Aysa.ai într-un instrument esențial pentru gestionarea eficientă a SEO-ului”, a declarat Marius Dosinescu, Fondator Aysa.ai.

În ultimele nouă luni, de la lansarea pe piață, Aysa.ai a ajuns la 23 de clienți plătitori și 7 parteneriate strategice.

OVES Enterprise pregătește investiții de 2,5 milioane de euro și atragerea unui partener strategic, sub forma unui fond de investiții CITEȘTE ȘI OVES Enterprise pregătește investiții de 2,5 milioane de euro și atragerea unui partener strategic, sub forma unui fond de investiții

În luna mai, Marius Dosinescu, fondator, a vândut FlorideLux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, către lanțul de florării Magnolia.

viewscnt
Afla mai multe despre
aysa.ai
marius dosinescu