Innobyte, companie românească specializată în software development pentru eCommerce, a avut o creștere a cifrei de afaceri de 30% în 2023, ajungând la 12.57 milioane de lei, EBITDA situându-se la 2.67 milioane de lei, un avans de 40% comparativ cu anul 2022.
Portofoliul de clienți Innobyte a fost extins cu 15%.
„Cu toate că industria de eCommerce nu a mai văzut creșteri atât de spectaculoase în 2023, comparativ cu 2020 sau 2021, pentru noi, anul trecut a fost un an bun. Ne-am ținut promisiunile făcute acționarilor și am reușit să consolidăm parteneriatele existente, contribuind astfel la construirea, pas cu pas, a traiectoriei pe care aspirăm să o urmăm. Această abordare ne-a permis să ne întărim poziția de lider într-un mediu competitiv, dar și să identificăm noi oportunități de creștere”, a spus Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
În prezent, echipa Innobyte numără peste 40 de specialiști eCommerce. Compania caută în continuare developeri cu experiență în tehnologii precum Magento 2, Node.Js, React.JS si DevOps.
Compania este un business 100% românesc și a fost fondată de antreprenorul Cătălin Șomfălean, care conduce Innobyte alături de Cătălin Bordei, ambii în rol de Managing Partners.
Innobyte a intrat recent în portofoliul de investiții LIFE IS HARD S.A., prima companie de tehnologie listată la Bursa de Valori București, piața AeRo.