Producătorul chinez este convins că, în ciuda limitărilor impuse de Statele Unite, noul său flagship se va vinde bine.
Lansat în urmă cu doar câteva zile, noul vârf de gamă al celor de la Huawei, Mate 30, este și primul care nu are acces la aplicațiile și serviciile Google, ca urmare în interdicției la tehnologii americane impuse de administrația Trump.
În mod normal, având în vedere popularitatea aplicațiilor Google și importanța accesului la Play Store, utilizatorii ar trebui să fie reticenți cu privire la noile telefoane Huawei, ceea ce ar trebui să atragă după sine o scădere a vânzărilor.
Cei de la Huawei se așteaptă, într-adevăr, ca vânzările să fie afectate la nivel global, însă cred că acestea vor merge foarte bine în China, acolo unde oricum utilizatorii nu au acces la Play Store.
CITEȘTE ȘI Huawei și China Mobile ar putea intra în competiția pentru preluarea operatorului de telecomunicații brazilian OiHuawei a crescut constant în ultimii ani în China, unde a ajuns să dețină 38% din piață.
Luând toate acestea în considerare, CEO companiei, Richard Yu, crede că Huawei va reuși să livreze peste 20 milioane de modele Mate 30.
Cei de la Huawei mai spun că, în momentul în care embargoul va fi ridicat, va activa remote serviciile și aplicațiile Google pe Mate 30.