Un update de software a dus la blocarea imprimantelor OfficeJet vândute de HP, iar cei afectați nu pot decât să spere la un alt update care să rezolve problema.
De aproximativ două săptămâni, forumurile de suport pentru imprimantele HP sunt populate cu numeroase mesaje în care utilizatorii se plâng că propriile imprimante au devenit, dintr-o dată, nefuncționale.
Problema a apărut după cel mai recent update de software lansat de companie pentru seria OfficeJet, care instalează automat update-urile, în mod normal.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
După instalarea update-ului, touchscreen de comandă (de unde utilizatorul ar trebui să dea comenzile de printare) afișează un ecran albastru împreună cu eroarea 83C0000B.
Și, pentru că resetarea imprimantei se făcea prin intermediul acestui ecran, iese din calcul și această soluție pentru a se încerca rezolvarea manuală a problemei.
Abia sâmbătă HP a oferit un răspuns oficial, spunând că a constatat existența problemei și că lucrează la o rezolvare, fără, însă, a oferi o dată estimativă pentru rezolvarea pe care utilizatorii o așteaptă deja de câteva săptămâni.
Printre imprimantele afectate se numără modelele Pro 9022e, Pro 9025e, Pro 9020e All-in-One and Pro 9025e All-in-One.
Utilizatorilor încă neafectați de problemă li se recomandă să deconecteze imprimanta de la internet, pentru a evita instalarea update-ului defectuos.
Nu este pentru prima oară când utilizatorii imprimantelor HP au probleme cu update-urile companiei. În martie, HP a lansat un update care face ca imprimantele sale să nu mai funcționeze cu rezervele de cerneală ale altor producători, pentru a forța utilizatorii să cumpere rezervele vândute (mai scump) de companie.