Growceanu, platformă de business angels, investește 80.000 de euro în startup-ul MedTech MediNav, în cadrul unei runde în valoare de 250.000 de euro. Lead investor este Overkill VC, cu o investiție de 170.000 de euro.
Până în prezent, startup-ul a atras 350.000 de euro de la Cleverage VC, Overkill VC și angel investors. Fondurile obținute vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului, dar și pentru vânzări și marketing.
Startup-ul MediNav a fost fondat în anul 2020 de către Wanda Fiat - CEO & AI – și Adrian Cuzman – CTO.
„În contextul lipsei de personal medical și a suprasolicitării medicilor din sistem, soluția MediNav este binevenită nu doar în România ci și în multe țări mai dezvoltate din Europa și nu numai. Un alt argument pentru care am ales să investim în acest start-up este echipa pe care o are, oameni foarte bine pregătiți în tehnologie, business și vânzări”, afirmă Ciprian Man, unul dintre investitori și fondatorii Growceanu.
Pentru 2023, MediNav are în plan adaptarea produsului pentru cel puțin încă o limbă și extindere comercială în Germania și/sau America Latină. De asemenea, compania urmărește extinderea spre specializări mai complexe cum ar fi cardiologia și urgențele unde pacientul face mai multe investigații diferite în cadrul unui singur consult.
„Suntem foarte încântați că prin această rundă de finanțare am accelerat dezvoltarea MediNav și am adăugat un grup fantastic de investitori în echipa noastră”, declară Wanda Fiat cofondator și CEO.
MediNav este un start-up MedTech înființat în 2020, de către Wanda Fiat - CEO & AI – și Adrian Cuzman – CTO. Prin intermediul inteligenței artificiale, MediNav eficientizează timpul pe care medicii îl petrec pentru a scrie rapoarte și fișe de evaluare ale pacienților. Datorită soluției AI, medicul dictează rezultatele evaluărilor, iar MediNav extrage datele relevante și le introduce structurat în raport. Până în prezent startup-ul a atras 350.000 de euro de la Cleverage VC, Overkill VC și angel investors. Fondurile obținute vor fi folosite pentru dezvoltarea produsului, dar și pentru vânzări și marketing.