GreenPoint Management, lider de piață în domeniul implementării obligațiilor privind răspunderea extinsă a producătorului în domeniul gestionării ambalajelor și deșeurilor de ambalaje, va implementa, folosind UiPath Business Automation Platform, o inovație în domeniul OIREP.
GreenPoint Management își automatizează afacerea gândind în viitor și anunță o inițiativă de pionierat in România din industria OIREP.
În contextul noilor modificări legislative, GreenPoint Management investește în tehnologie pentru a oferi clienților servicii cu zero risc de fraudă.
Tehnologia UiPath pe care o implementează compania automatizează procesul de verificare a trasabilității cantităților de ambalaje valorificate cu ajutorul roboților, proces care se verifică si se validează si cu platforma AFM.
”Credem în tehnologia care servește unui scop, aduce progres și generează rezultate sustenabile. Dezvoltarea proiectului inovativ presupune viziune, dar și documentare, multă testare și ajustare de soluții. Este un nou drum pe care îl batem pentru viitor”, a declarat Adela Lazăr, fondator și președinte GreenPoint Management.
Digitalizarea proceselor din companie este esențială
“Parteneriatul Greenpoint – Aggranda înseamnă în primul rând atenția pentru oameni și pe valoarea adăugată pe care aceștia o pot aduce în companie. Trăim o perioadă în care este din ce în ce mai greu să găsim specialiști buni, indiferent de domeniul de activitate. De aceea, digitalizarea proceselor din companie este esențială. Prin automatizările pe care le dezvoltă și le implementează Aggranda, folosind UiPath Business Automation Platform, vom câștiga sute de ore lunar, iar angajații GreenPoint se vor putea concentra în munca lor pe lucruri care aduc mai multă valoare adaugată companiei, dar și în dezvoltarea lor personală”, a declarat Cristian Ignat, CEO Aggranda.
Compania precizează că implementarea acestei soluții, rodul spiritului românesc antreprenorial al companiilor, va crește și mai mult siguranța clienților noștri și mitigarea asupra riscului de penalități, reducând la minim riscul operațional la care sunt expuși.
Printre principalele avantaje ale soluției sunt:
- Prelucrarea anuală a peste 6000 de documente se va efectua în standard și garantat fără eroare cu ajutorul mecanismului automat de 4 eye principle (mecanismul celor 4 ochi).
- Timpul alocat sarcinilor repetitive, dar foarte importante, se reduce cu aproximativ 80%.
- Relaționarea cu furnizorii noștri va deveni mai simplă și intuitivă, cu timpi de reacție reduși semnificativ.
Acestea sunt doar beneficiile principale, lista fiind lungă și în progres permanent odată cu implementarea software-urilor.
”Suntem liderii de care clienții noștri au nevoie deoarece folosim cele mai performante tehnologii în desfășurarea activității, integrand acum tehnologiile UiPath cu Microsoft Dynamics și cu platformele actuale dezvoltate de GreenPoint pentru clienții și furnizorii noștri”.
Proiectul este unul complex și compania este sigură că va seta un nou standard pentru toată industria. Implementarea este coordonată de către cei mai buni profesioniști din cele trei echipe și va fi gata de lansare la începutul anului 2023.