La doar câteva zile după ce Apple a lansat serviciul de jocuri Arcade, Google lansează Play Pass, un produs similar, dar cu câteva diferențe importante.
Spre deosebire de Apple Arcade, Play Pass nu se limitează la jocuri. În același abonament lunar, de 4,99 dolari, Google include aici și aplicații.
Google nu finanțează dezvoltarea aplicațiilor și jocurilor care fac parte din noul serviciu și nu pretinde exclusivitate. În fapt, toate titlurile din Play Pass sunt disponibile și în afara serviciului, fie contracost, fie incluzând reclame sau microtranzacții.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Spre deosebire de Apple Arcade, care promite jocuri exclusive și de o calitate mai bună, inclusiv finanțând dezvoltatorii, Google nu face decât să preia modelul de business fără să se implice foarte mult.
Aplicațiile și jocurile disponibile în Play Pass vor fi marcate în Google Play printr-un bilet colorat, care va încuraja utilizatorii să se aboneze pentru a avea acces fără reclame și alte cheltuieli la produsul respectiv.
Oricare din cele 350 de jocuri și aplicații disponibile în Play Pass vor rămâne disponibile și în versiunea lor actuală, fie că aceasta înseamnă un preț unic, microtranzacții sau reclame.
Două treimi din produsele incluse în Play Pass sunt jocuri. Printre acestea se numără titluri precum Stardew Valley, Monument Valley, Limbo și Risk.
Un abonament Play Pass va putea fi folosit de până la 5 membrii ai aceleiași familii și va oferi instrumente de control parental pentru protejarea celor mici.
Disponibil pentru început doar în Statele Unite, Play Pass va avea un preț promoțional de 1,99 dolari pe lună în primul an. Google promite că disponibilitatea serviciului va fi extinsă curând și la alte țări