În ajun de Black Friday, Google lansează mai multe funcții pentru Chrome și Search, care promit că vor ajuta utilizatorii să descopere produse aflate la reducere și să vadă istoricul prețurilor.
O astfel de secțiune va exista în motorul de căutare al companiei și va fi afișată automat atunci când utilizatorul caută haine, produse electronice, de înfrumusețare și jucării.
Fiecare produs, pe lângă, imagine, titlu, descriere și notă de review, va afișa și procentul reducerii, așa cum este aceta promovat de comerciant.
CITEȘTE ȘI OpenAI lansează un magazin de chatboți creați de utilizatoriGoogle spune că noua secțiune se dorește a fi un loc central unde utilizatorul să poată descoperi rapid tot felul de reduceri.
Chrome, pe de altă parte, poate fi folosit pentru a găsi vouchere. Când utilizatorul vizitează pagina unui produs pentru care Chrome știe un voucher, va fi afișată o pictogramă specială în bara de adrese.
Versiunea pentru desktop a browser-ului Chrome oferă acum acces la ceea ce Google numește Shopping Insights.
O altă pictogramă va fi afișată în bara de adrese când utilizatorul accesează pagina unui produs. Apăsând pe aceasta, utilizatorul va putea vedea un istoric al prețului pe o perioadă de 90 de zile.
În fine, prima pagină a browser-ului va atenționa acum utilizatorul când unul din produsele căutate recent intră la reducere.