AI Mode, noua secțiune de inteligență artificială din cadrul motorului de căutare Google, dobândește capacități multimodale care fac posibile noi funcționalități.
Inteligența artificială din Google poate acum să „vadă” și să recunoască ceea ce apare în imagini, pentru a putea răspunde utilizatorilor la întrebări pe marginea acestora.
În practică, utilizatorul poate face upload unei imagini și pune întrebări AI-ului. De exemplu, după ce a urcat o imagine cu un produs din supermarket, acesta poate întreba ce conține sau dacă este recomandat pentru un anumit regim alimentar.
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Utilizatorul ar trebui și să fie conștient că inteligența artificială încă nu a scăpat de halucinații și, dincolo de ușurința cu care poate folosi aceste funcții, răspunsurile pot include multe informații false.
Pentru a ajunge la aceste funcționalități, Google a combinat o versiune personalizată de Gemini cu capacitățile de recunoaștere ale imaginilor din tehnologia Lens, disponibilă și până acum în aplicații precum Google Photos.
După ce a fost lansat luna trecută doar pentru abonații Google One, AI Mode for Search va fi de acum înainte disponibil pentru „milioane de utilizatori” din Statele Unite, spune compania, făcând referire și la utilizatorii care nu plătesc abonament.