Browser-ul Chrome, al celor de la Google, a ajuns la versiunea 100, care joacă un rol mai mult simbolic, fără să aducă noutăți remarcabile pentru utilizatorii săi.
După aproape 14 ani de când a fost lansat, Chrome atinge versiunea 100, fiind și primul browser web care, datorită ciclului rapid de actualizare impus de Google și preluat apoi și de alți producători, ajunge la o versiune care folosește un indicator din trei cifre.
La momentul lansării, Chrome a reprezentat o mare surpriză și a fost privit cu neîncredere inclusiv de Microsoft, al cărui browser, Internet Explorer, domina copios piața. Acum, în vreme ce Microsoft încearcă din greu să recâștige utilizatori, Chrome deține în jur de două treimi din piață.
CITEȘTE ȘI Messenger oferă comenzi rapide pentru mai multe funcțiiChrome a venit cu mai multe inovații pentru acea vreme, precum o bară unică de comenzi (care punea în același loc adresele web și căutările web), o interfață mult simplificată și o funcție de preîncărcare a paginilor.
De-a lungul timpului, dintr-un inovator în domeniu navigării web, Chrome s-a transformat într-un instrument care, în primul și în primul rând, slujește intereselor Google. Intimitatea și alte priorități ale utilizatorilor au fost puse pe plan secund dacă nu au coincis cu obiectivele gigantului american.
Principala noutate pe care Chrome 100 o aduce este un logo subtil modificat. Nu sunt alte îmbunătățiri notabile, în schimb, se renunța la funcția de comprimare a traficului care exista în versiunea pentru Android.