Browser-ul Google Chrome va oferi o serie de noi funcții de inteligență artificială, care vor facilita, printre altele, căutarea în limbaj natural a informațiilor accesate anterior și compararea produselor.
Utilizatorii browser-ului Chrome vor putea adresa întrebări în limbaj natural legate de istoricul de navigare pentru a găsi ușor informații accesate anterior.
De exemplu, în loc să caute într-o lungă listă de site-uri vizitate, utilizatorul poate întreba, tastând în bara de adrese, „de la ce restaurant am comandat pizza acum două săptămâni?”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Google aduce și funcționalitatea Lens în browser-ul său, care va permite utilizatorilor să selecteze și să caute informații despre orice fără a părăsi site-ul activ. Lens poate identifica conținutul din imaginii și filmări.
În fine, tot cu ajutorul AI-ului, Chrome va putea face comparații între produsele deschise în paralel în până la 10 tab-uri - evidențiind asemănările și deosebirile dintre acestea la nivelul dotărilor tehnice, al prețurilor și al recenziilor primite de la clienți.
Toate noutățile vor fi implementate în versiunea pentru desktop a browser-ului și vor fi disponibile, pentru început, doar în Statele Unite.