În partea de sus a paginilor cu rezultate generate de Google este acum afișat un rând cu sugestii de subiecte pe care utilizatorii le pot folosi pentru a îmbunătăți căutarea.
Google (motorul de căutare) lansează o nouă facilitate după mult timp. Deși o îmbunătățirea minoră, aceasta ar putea ajuta utilizatorii frustrați că nu obțin rezultatele dorite.
În partea de sus a ecranului, sub căsuța de căutare, este acum afișat un șir lung de cuvinte cheie sugerate, pe care utilizatori le pot folosi pentru a rafina căutările.

Cuvintele cheie împart același rând cu vechile instrumente oferite de Google, iar un click pe acestea duce la adăugarea cuvântului respectiv în căsuța de căutare.
Noua opțiune a fost implementată în cadrul versiunii de desktop a motorului de căutare, dar este disponibilă doar pentru căutările realizate în limba engleză.
După o lungă perioadă în care a neglijat inovarea, Google, care domină copios piața motoarelor de căutare, se vede nevoit acum să se pună, din nou, pe treabă, simțindu-se amenințat de noul trend al chatboților bazați de inteligența artificială generativă.
Google lucrează la propriul chatbot, numit Bard, însă, acesta încă nu este disponibil la nivel global pentru a concura cu ChatGPT și Bing.