În partea de sus a paginilor cu rezultate generate de Google este acum afișat un rând cu sugestii de subiecte pe care utilizatorii le pot folosi pentru a îmbunătăți căutarea.
Google (motorul de căutare) lansează o nouă facilitate după mult timp. Deși o îmbunătățirea minoră, aceasta ar putea ajuta utilizatorii frustrați că nu obțin rezultatele dorite.
În partea de sus a ecranului, sub căsuța de căutare, este acum afișat un șir lung de cuvinte cheie sugerate, pe care utilizatori le pot folosi pentru a rafina căutările.
CITEȘTE ȘI Google Chrome pentru desktop va fi actualizat cu securitate biometricăCuvintele cheie împart același rând cu vechile instrumente oferite de Google, iar un click pe acestea duce la adăugarea cuvântului respectiv în căsuța de căutare.
Noua opțiune a fost implementată în cadrul versiunii de desktop a motorului de căutare, dar este disponibilă doar pentru căutările realizate în limba engleză.
După o lungă perioadă în care a neglijat inovarea, Google, care domină copios piața motoarelor de căutare, se vede nevoit acum să se pună, din nou, pe treabă, simțindu-se amenințat de noul trend al chatboților bazați de inteligența artificială generativă.
Google lucrează la propriul chatbot, numit Bard, însă, acesta încă nu este disponibil la nivel global pentru a concura cu ChatGPT și Bing.