Alături de cele două newsfeed-uri principale, Following și For You, TikTok oferă mai nou fluxuri secundare, dedicate anumitor categorii de conținut.
O parte dintre utilizatorii platformei sociale chineze au început să vadă noi fluxuri de conținut în ecranul principal, alături de Following și For You. Acestea se numesc Sports, Fashion, Gaming și Food și sunt dedicate conținutului despre sport, modă, jocuri și mâncare.
Navigarea între fluxurile de conținut se poate face cu un simplu swipe de la stânga la dreapta sau invers.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noile categorii dedicate ajută utilizatorii să descopere mai ușor conținut pe subiectele preferate, în loc, să-l caute în cele două fluxuri principale, unde tot conținutul este amestecat.
Pe de altă parte, ar putea exista și utilizatori nemulțumiți de adăugarea noilor categorii de conținut, care încarcă și mai mult un ecran principal și așa aglomerat cu destul de multe elemente grafice.
Pentru moment, nu toți utilizatorii văd noile categorii de conținut, ceea ce sugerează că este vorba de un test, despre care nu se știe când va fi implementat la nivelul întregii rețele.