Producătorul chinez lansează la nivel global un ceas inteligent care arată ca un Apple Watch, dar folosește software-ul Google.
Oppo, producător care operează și în România începând cu luna iunie, a lansat smartwatch-ul Oppo Watch la nivel global. Aceasta este versiunea pentru restul lumii a ceasului cu același nume, lansat anterior doar în China.
Spre deosebire de versiunea pentru China, care se baza pe o versiune modificată de Android, varianta globală are la bază sistemul de operare Wear OS, dezvoltat de Google special pentru smartwatch-uri, însă dator, încă, la nivel de funcționalitate în comparație cu rivalii de la Apple și Samsung.
CITEȘTE ȘI Google a anunțat trei noi smartphone-uriÎn ceea ce privește aspectul, este lesne de observat că producătorul chinez nu s-a sfiit să copieze designul dreptunghiular al lui Apple Watch, în ciuda faptului că mulți utilizatori preferă smartwatch-urile cu cadrane rotunde.
Oppo Watch are un ecran OLED care se curbează pe cele două laturi verticale. Acesta va fi disponibil în două versiuni, cu cadran de 46mm și 41mm. Versiunea cu ecran mai mare va fi comercializată cu și fără conexiune de date.
Noul smartwatch folosește o baterie de 430mAh, care se încarcă complet în 75 de minute și are nevoie de 15 minute pentru a alimenta bateria până la 50%.
Prețul va fi diferit în piețele în care Oppo îl va aduce oficial. De exemplu, în Marea Britanie, versiunea cu cadran de 46mm, fără LTE, va costa 369 lire sterline.
Cel mai probabil, Oppo Watch va ajunge în România din piața gri, întrucât intrarea companiei chineze în țara noastră nu a inclus și smartwatch-urile.