Google continuă goana după bani cu reclame care se strecoară printre e-mail-urile din Gmail și se confundă cu acestea.
Reclamele din Gmail par pe cale să devină mult mai agresive și mai agasante pentru milioanele de utilizatori ale serviciului de e-mail dezvoltat de Google.
Inbox-urile multor utilizatori și jurnaliști de peste ocean au început să fie inundate de reclame care apar direct în Inbox, printre mesajele primite, și care folosesc un format asemănător.
CITEȘTE ȘI Google intenționează să își actualizeze motorul de căutare cu inteligență artificială și clipuri videoÎn afară de o mică etichetă ușor de trecut cu vederea, cu inscripția „Ad”, noile reclame afișate în Gmail arată exact ca un e-mail veritabil ajuns în Inbox și sunt foarte ușor de confundat - ceea ce, probabi, este și intenția companie.
Până acum, Gmail nu a afișat reclame direct în ecranul principal al Inbox-ului, ci s-a limitat la reclame în tab-urile secundare Promotions și Social.
În lipsa unei comunicări oficiale din partea Google, este greu de spus dacă este vorba doar de un test sau dacă gigantul americana chiar începe să implementeze aceste reclame pentru toți utilizatorii.
Chiar dacă este vorba doar de un test, intenția Google de a forța cât mai multe reclame este clară. Poate, pe viitor, compania va vinde un abonament pe care utilizatorii să-l plătească pentru a scăpa de reclamele de Gmail, după modelul YouTube.