În vreme ce credibilitatea companiei este pusă, din nou, sub semnul întrebării pentru acceptarea minciunilor în reclamele politice, Facebook introduce un nou logo.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.
Facebook, compania, are un nou logo. Scris simplu, cu un font modern, “FACEBOOK” este logo-ul despre care reprezentanții gigantului american spun că va face mai clar faptul că WhatsApp, Instagram și restul produselor aparțin Facebook.
Pentru moment, vechiul logo, despre care compania americană spune că se confundă cu cel al aplicației Facebook, rămâne vizibil în aplicațiile amintite. Înlocuirea cu noul logo ar urma să se producă în următoarele săptămâni.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pentru mulți, lansarea în acest moment a unui nou logo, cu efect strict cosmetic, este doar o încercare de distragere a atenției din partea Facebook.
Pe de altă parte, pe acest fir logic, nu ar fi niciodată un moment prielnic de așa ceva pentru compania care navighează dintr-un scandal în altul de mai bine de doi ani.
O schimbare mai importantă de partea Facebook va fi interoperabilitatea celor trei servicii de chat pe care le deține: WhatsApp, Messenger și Instagram Direct. Aceasta va face posibilă comunicarea între cele trei rețele.
Rămâne de văzut dacă lansarea se va face până la finele anului sau abia în 2020.