Facebook a început testarea unei aplicații pe care companiile o pot instala pe site-ul propriu pentru a comunica cu clienții via Facebook Messenger.
Plugin-ul funcționează într-un mod similar altor aplicații de chat care pot fi observate în special pe site-urile magazinelor online și prin intermediul cărora vizitatorii pot comunica cu reprezentanții companiei respective direct pe site.
Acesta va luat forma unui buton care reproduce logo-ul Facebook Messenger și care va fi activ pe site indiferent de pagina sau zona din site vizibilă pe ecran. Apăsând butonul respectiv, utilizatorul va putea contacta reprezentanții site-ului prin intermediul unei interfețe familiare celor care folosesc deja Facebook Messenger pe telefon sau PC.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Principalul avantaj pe care firmele îl vor avea apelând la serviciul celor de la Facebook este potențialul acces la baza de utilizatori ai Facebook Messenger, care ajunge în prezent la peste 1,2 miliarde.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Plugin-ul va oferi facilități avansate precum procesare de plăți sau boți care înțeleg limbajul natural și pot răspunde utilizatorilor la anumite interpelări. Spre exemplu, botul unui restaurant ar putea prelua astfel o comandă.
Pe de altă parte, utilizatorii vor avea avantajul accesului facil. O conversație începută pe site-ul unei companii poate fi continuată pe una din aplicațiile de mobil sau de desktop ale Facebook Messenger.
Deocamdată, plugin-ul celor de la Facebook este disponibil doar unui număr limitat de firme din Statele Unite sub formă de test. Cei care doresc să participe la acest test se pot înscrie aici.