Rețeaua de socializare Facebook testează în această perioadă posibilitatea de a introduce un flux ”complementar” de noutăți, marcat printr-un simbol ce are forma unei rachete albastre, informează BBC.com.
Unii dintre utilizatorii platformei Facebook au putut să vadă în aceste zile simbolul unei rachete albastre ce era afișat în meniul principal din conturile lor., scrie News.ro
Simbolul apare pe dispozitivele mobile cu sisteme de operare iOS și Android și este asociat cu un flux secundar de conținuturi alese de Facebook pentru a fi afișate în News Feed-urile (”Noutățile”) utilizatorilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania americană spune că noul produs reprezintă ”un flux complementar de articole populare, înregistrări video și fotografii, personalizate pentru fiecare persoană”.
”Am auzit de la oameni că ei își doresc o modalitate ușoară de a explora noi conținuturi, cu care nu au intrat încă în contact”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei Facebook.
”Să folosești Facebook în acest moment e ca și cum ai juca o ruletă a butoanelor. Într-o zi apare o rachetă, apoi în ziua următoare apare altceva! Mă întreb oare ce ni se pregătește”, a declarat pe Twitter utilizatorul Simon Hudson.
Noul produs se adaugă unui set complex de modificări și actualizări operate la nivelul rețelei de socializare Facebook, în urma cărora mulți dintre utilizatori au devenit tot mai curioși în legătură cu planurile de viitor ale companiei americane în ceea ce privește afișarea conținuturilor.
Facebook obișnuiește să testeze noi funcții pe grupuri restrânse de utilizatori înainte de a le implementa pe plan global, dacă acele produse se dovedesc populare.
CITEȘTE ȘI Platforma eCommerce Avangate, creată de români, preia 2Checkout, un procesator de plăți cu acoperire globalăÎn acest moment nu este cunoscut momentul în care fluxul complementar de conținuturi, marcat cu simbolul unei rachete albastre, va fi implementat pentru toți utilizatorii rețelei.
Potrivit BBC, acel flux secundar va include conținuturi, precum articole, imagini și înregistrări video, pe care algoritmii Facebook le vor selecta pentru fiecare utilizator în parte, pe baza Like-uri din trecut și intereselor acestora.
”Am primit racheta Facebook. Sunt curioasă să văd cum o va folosi publicul larg. Știrile pe care le văd sunt irelevante pentru mine”, a declarat pe Twitter utilizatoarea Gayle Tomlinson.
Un alt utilizator a publicat un mesaj în care a dezvăluit că și el a testat noul flux secundar, dar simbolul-rachetă i-a dispărut de pe ecran între timp.
”Am avut racheta Facebook, dar acum a dispărut. Întoarce-te!”, a scris utilizatorul Aaronzord.
Se pare că noul produs testat de Facebook se inspiră dintr-o funcție a platformei Instagram, care prezintă utilizatorilor conținuturi pe care aceștia încă nu le-au vizionat, dar care sunt similare cu o serie de conținuturi pentru care utilizatorii au dat ”Like”.