Facebook și Twitter poartă discuții cu proprietarul Eurosport pentru distribuirea de conținut sportiv în Europa

Facebook și Twitter poartă discuții cu proprietarul Eurosport pentru distribuirea de conținut sportiv în Europa
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 3 iun 2016

Facebook și Twitter poartă discuții cu proprietarul Eurosport, compania americană Discovery Communications, în vederea distribuirii de evenimente sportive pe paginile rețelelor de socializare din Europa, potrivit directorului general al Discovery, David Zaslav.

Companiile de internet s-au arătat interesate de încheierea unor acorduri cu Discovery și Eurosport privind streamming-ul de conținut sportiv, a spus joi Zaslav, citat de Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News

“Facebook și Twitter sunt extrem de interesate de obținerea drepturilor pentru transmisiuni sportive de înaltă calitate. Purtăm discuții cu ele (companiile – n.r.), deoarece deținem drepturile pentru Jocurile Olimpice pentru următoarea decadă“, a precizat șeful Discovery.

Zaslav a adăugat că Discovery poartă negocieri și cu operatorii de telefonie mobilă pentru transmiterea de conținut sportiv exclusiv.

Britanicii care vor 50 mil. lire sterline trebuie să ghicească rezultatul meciurilor din Euro 2016 și să spună cum votează la referendum CITEȘTE ȘI Britanicii care vor 50 mil. lire sterline trebuie să ghicească rezultatul meciurilor din Euro 2016 și să spună cum votează la referendum

Compania americană a achiziționat, în iunie anul trecut, drepturile pentru transmisia tv și online în Europa a Jocurilor Olimpice pentru perioada 2018-2024, în schimbul cărora a plătit 1,3 miliarde de euro. Majoritatea evenimentelor vor fi transmise prin intermediul canalului pan-european Eurosport, deținut în totalitate de Discovery Communications.

Un eventual acord de retransmisie încheiat cu Facebook sau Twitter ar duce la creșterea audienței în timpul Jocurilor Olimpice, în condițiile în care tot mai mulți tineri renunță la vizionarea transmisiunilor TV în favoarea conținutului distribuit pe platformele mobile.

În cazul materializării unui astfel de acord, Eurosport ar transmite în direct evenimente sportive, dar și interviuri și alte materiale, prin intermediul rețelelor de socializare, în speranța că utilizatorii vor fi tentați să vizioneze și transmisiunile TV. Deasemenea, Eurosport este interesat să încheie acorduri de publicitate cu companiile prezente pe rețelele de socializare, potrivit lui  Zaslav.

Un reprezentant Facebook a confirmat că reprezentanții companiei discută cu Discovery pe marginea unui potențial acord, însă nu a dorit să dea detalii. Oficialii Twitter au refuzat să comenteze.

Discovery Communications, fondată în anul 1985, are în portofoliu, pe lângă Eurosport, canale precum TLC, Animal Planet, Travel Channel, Discovery Channel, ID, Discovery World sau Discovery Science. Numărul abonaților depășește 500 de milioane în întreaga lume.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
twitter
discovery
eurosport
transmisiuni
jocurile olimpice