În cadrul unui eveniment ce a avut loc în New York City, Facebook a anunțat că funcțiile Stories din aplicațiile Messenger și Facebook au atins pragul de 300 de milioane de utilizatori.
Reticența utilizatorilor în a folosi formatul vertical și efemer de conținut copiat de Facebook în produsele sale de le pare că începe să se uzeze, iar gigantul american este atât de încrezător în viitorul acestuia încât va începe chiar să afișeze reclame.
Facebook Stories și Messenger Stories au împreună în acest moment, conform numărătorii oficiale, 300 de milioane de utilizatori zilnici - care postează sau doar vizualizează conținutul postat în acest format.
Cele două produse sunt contorizate împreună și din cauza faptului că, pentru a forța creșterea mai rapidă a cifrelor, postările din Messenger apar automat și în aplicația Facebook.
CITEȘTE ȘI Facebook s-a confruntat cu probleme în Emiratele Arabe Unite și în alte părți ale lumiiCel mai performant produs al companiei din acest punct de vedere rămâne Instagram. În luna iunie, la ultimul anunț oficial, secțiunea Stories din Instagram avea 400 de milioane de utilizatori zilnici, cu 100 de milioane mai mult decât au acum Facebook și Messenger împreună.
La același eveniment, reprezentanții Facebook au anunțat că atât aplicația Facebook, cât și Messenger, vor începe să afișeze reclame în secțiunile Stories. Reclamele în Facebook vor începe să apară chiar de astăzi, în vreme ce Messenger va începe să le afișeze în săptămânile următoare.
Pentru a acomoda reclamele la formatul vertical al conținutului Stories, Facebook permite încărcarea acestora în formatul obișnuit, convertindu-le automat la modul de afișare vertical.
Mark Zuckerberg și alți executivi ai Facebook sunt de părere că, în anii următori, utilizatorii vor posta mai mult conținut în formatul Stories decât în feed-ul clasic.