Gigantul american pune la bătaie sume semnificative de bani pentru a convinge vedetele de pe TikTok să folosească clona de TikTok pe care a lansat-o recent.
În urmă cu câteva săptămâni, Facebook a lansat Reels, o aplicație care copiază caracteristicile de bază ale TikTok. Nu este prima oară Facebook copiază un serviciu despre care crede că ar putea ajunge să-i amenințe supremația.
Însă, pentru a crește, Reels are nevoie de conținut, adică de utilizatorii care creează conținut interesant, care ajunge să atragă alți utilizatori, crescând astfel numărul de oameni care utilizează serviciul.
CITEȘTE ȘI Veniturile Facebook au depășit așteptările analiștilor în trimestrul al doilea, iar compania anticipează creșterea în continuare a veniturilor din publicitateFacebook se bazează pentru asta pe utilizatorii Instagram, însă nu se rezumă la atât. Compania americană a oferit unora dintre cei mai populari creatori de conținut de pe TikTok sume importante de bani.
Conform surselor citate de Wall Street Journal, în unele cazuri este vorba de zeci de mii de dolari.
Astfel, Facebook nu doar atrage vedete pe Reels, ci lovește direct în TikTok, serviciu a cărui funcționalitate a copiat-o.
Pentru a contracara Facebook și suspiciunile americanilor, TikTok a anunțat că a stabilit un fond de finanțare a creatorilor de conținut pe următorii 3 ani în valoare de 1 miliard de dolari.