Facebook lansează Stories, un nou feed în care conținutul este disponibil numai o zi

Facebook lansează Stories, un nou feed în care conținutul este disponibil numai o zi
scris 28 mar 2017

Facebook anunță lansarea oficială a funcției Stories, o secțiune în care va putea fi postat conținut efemer, ce va fi șters automat după 24 de ore.

Începând de marți, utilizatorii Facebook din toată lumea vor observa deasupra feed-ului principal din aplicația Facebook un rând orizontal cu poze de profil rotunjite a unora din prietenii din cadrul rețelei. Persoanele care apar pe acel rând sunt cele care au postat un așa-numit story – noul tip de conținut Facebook.

Urmărește-ne și pe Google News

Facebook Stories este o secțiune în care utilizatorii vor putea posta și viziona fotografii și filmări efemere. Decorate după placul fiecăruia, cu emoji, text și efecte grafice, imaginile și clipurile postate sub această formă vor fi disponibile 24 de ore din momentul postării, după care vor fi șterse automat.

Pentru a posta conținut în secțiunea Stories, utilizatorii vor apela la camera foto care apare în stânga căsuței de căutare. Interfața camerei foto integrate în Facebook va include toate funcțiile necesare capturării și modificării conținutului multimedia. Alternativ, aceasta va putea fi deschisă și printr-un swipe de la stânga la dreapta.

FOTO Andy Rubin, unul dintre co-fondatorii Android, arată pentru prima oară telefonul la care lucrează noua sa companie CITEȘTE ȘI FOTO Andy Rubin, unul dintre co-fondatorii Android, arată pentru prima oară telefonul la care lucrează noua sa companie

Noua facilitate va fi cât se poate familiară utilizatorilor Instagram. Aplicația, deținută tot de Facebook, oferă încă de anul trecut, sub denumirea Instagram Stories, o funcție similară cu cea care acum va fi disponibilă și în Facebook.

Ambele sunt copiate în proporție covârșitoare, atât ca interfață, cât și ca funcționalitate, de la Snapchat. Aceasta a fost copiată de cei de la Facebook și integrată inclusiv în aplicația de chat Messenger.

Ca și în cazul celorlalte produse, Facebook speră ca Stories să atragă în special publicul tânăr și să crească nivelul de implicare al utilizatorilor săi. În plus, pentru companie, Stories va reprezenta un nou loc în care pot fi afișate reclame.

Facebook Stories va fi integrată treptat în zilele următoare în aplicația Facebook pentru Android și iOS. Din această cauză, nu toți utilizatorii vor avea acces imediat la această facilitate.

Alături de Stories, Facebook lansează și Direct – o modalitate prin care conținutul multimedia poate fi trimis direct și discret doar anumitor prieteni. Această modalitate de comunicare, deși suport și text, nu va înlocui Facebook Messenger.

Facebook lansează Stories, un nou feed în care conținutul este disponibil numai o zi

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
stories